Torsdag 18 mars

Idag har jag sovmorgon, så jag är fortfarande hemma. Igår va jag och familjen i stan, mamma fyllde år så vi firade henne med att gå på restaurang. Men först såg vi lite på slottssprinten(ett skidlopp för er som inte vet) min pappa hade vart där hela dan som fuktionär, delvis en anledning till varför vi åkte in till stan. Det va i alla fall väldigt trevligt :) Fast det va ganska kallt, och det tog ett tag innan vi kom fram till restaurangen vi skulle äta på.

Nu ska jag snart börja träna på funkykidz, ska ha småttingarna på lördag. Den här gången är det riktiga småttningar, 2-3 årningar(!) Det värsta är att till en dans har vi en Karlsson på taket-låt. Och jag verkligen HATAR Karlsson på taket!! Det är typ det värsta som finns! han är så självgod och dryg att det inte är sant!!

Men någon BRA låt är en låt som verkligen har fastnat på min hjärna, en svensk låt dessutom :P


Ack, Sundbyberg Oskar Linnros

"Torsdag 18 mars" det är ju inte vilken dag som helst, det är ju Amandas födelsedag!! Grattis på 18-årsdagen Amanda!! :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

TACK<3:D

2010-03-18 @ 17:08:38
URL: http://amehl.blogg.se/
Postat av: mamma

var den låten bra???

Mamma

2010-03-19 @ 08:48:05
Postat av: Jessica

mamma, ja, eller den har i alla fall fastnat på hjärnan :P

2010-03-19 @ 16:49:30
URL: http://persicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0