ITALY!!

Vet ni vad som händer på fredag? Ja, det gör ni antgligen eftersom jag har gått runt och tjatat om det en massa :P
Jag ska till Italien!!! Det kommer att vara så härligt!! Jag älskar verkligen det landet, jag har varit där två gånger förut. Jag ska åka med min familj och några kompisar till vår familj, det kommer att bli jättekul. Så vi åker på fredag morgon, och kommer hem den 16:e. Jag kan inte lova att jag kommer att blogg något under den tiden, men om det går och jag har tid och lust så skriver jag kanske ett inlägg, anars får ni vänta tills jag kommer tillbaka.
Men nu tänkte jag bjuda på lite bilder från när jag var i Itaien senast, år 2006 :)


i Gardasjön, det var riktigt kallt faktiskt.




Fint va?


Det var fullt av solros-odlingar


Haha, titta va liten Viktoria va!! Och va kort hår jag hade :P




Är det inte underbart?! I huset där nere bodde vi :)



Staden vi kommer att befinna oss i heter Terracina, det ligger nära vattnet och det är en fiskeby, och har många fina stränder som vi kommer att ligga på hela dagarna :) Men vi kommer också att vara i Rom några dagar.


Kommentarer
Postat av: Baby Melody

Jag ÄLSKAR Italien! Har varit på Gardasjön samt Verona och Sardinien. Underbar ställe!!:D



Söt blogg du har!<3

2010-06-02 @ 01:47:54
URL: http://babymelody.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Så härligt med semester! :D

2010-06-03 @ 12:32:15
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0