update

Det blev då inge bilder igår, som ni kanske märkte, men nu kommer dom.

Dom första är från nyårsafton. Jag hittade inte så många fina, men här är dom. Och jag firade det nya året med min familj och lite kopisar. Sen vid 12 gick vi ut och tittade på fyrverkeri, och satte eld på våra egna. Allt som allt var det väldigt trevligt, som vanligt :)
 




juste, innan vi åkte dit, så kom Viktoriaoch henner familj
hem till oss, så hade vi, tillsammans med Henrik våran
"jul"-konsert, såhär efter jul ;-)

Dom första dagarna på året har jag inte gjort så mycket.
Tagit det lugnt, läst, tittat på filmer, och vart ute. Häromdan
tog jag med systemkameran också.

 
 



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefina bilder =)

2010-01-05 @ 09:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0