ondsdag 20 jan

Heej!
Nu sitter jag i skolan, har samhälle om en kvart eller nåt. Hoppas vi får sluta lite tidigare, för jag vill gärna hinna hem innan det blir kolsvart, och inna jag kan åkta hem så hade jag tänkt gå till ICA ochc posta ett paket, skivan med videon på mig till Funkykidz. Jag är så himla excited inför dethär med funkykidz, jag tror det kommer bli jätteroligt.

Annars så har dagen varit allmänt seg, haft lite halft slappa lektioner, lång rast, and so on...Och så har jag varit helt otroligt trött idag, sov jättedåligt, vaknade flera gånger och var helt säker på att det var dags att gå upp, jag satte mig till och med upp i sängen och funderade på vad jag skulle sätta på mig innan jag fattade att klockan bara var 4, eller nåt...Så därför är jag trött, och ser inte så mycket fram emot samhällen. Det är ju inte heller så att jag kan ta det lite lugt när jag väl kommer hem, nää då måste jag bli klar med spanskan, och pshykologin, som jag inte ens har börjat med...

Later!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-21 @ 18:57:49
Postat av: michan

hahaha, det kan jag hålla med om!!! xD

Tyckte jag med att den var :)

2010-01-21 @ 19:57:52
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0