Dans, dans, dans

Idag fick jag brev från Haninge Dansstudio, där det stod att jag har en plats i en dansgrupp som jag anmält mig till. Jag har verkligen längtat efter det! Jag har saknat dansen såå mycket!! Fast det var ju faktiskt inte riktigt meningen att jag skulle dansa både där och med Funkykidz. Eftersom jag hade mailat ang. Funkykidz för väldigt länge sen utan att få något svar, hade jag gett upp hoppet om det, så därför anmälde jag mig till Haninge Dansstudio, för att dansa i en grupp där. Det hade jag inte gjort om jag visste att jag skulle vara ledare för två grupper på Funkykidz. Jag fick ju sen förfrågan om det bara några dagar efter att jag skickat in anmälan. Så jag vet inte riktigt hur jag kommer att hinna med allt...Men jag kommer att ha riktigt roligt i alla fall!! :D



Har precis fått reda på att den mystiska låten Tokio Hotel har gjort tillsammans med Kerli (och Andreas Carlsson), är samma låt som den som de skulle göra till en film. Och nu vet jag vilken den filmen är! Och det har fått mig att se fram emot filmen ännu mer...Det är nämligen Alice in wonderland!!!! CAN'T WAIT!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0