ajaj...

                     

Idag på naturen tog vi blodprov!! Därför har jag haft plåster på mitt ringfinger idag :(
Jag var jätteorolig och nervös innan, eftersom man skulle sticka hål på sitt eget finger, och jag trodde det skulle göra ont. Men det gjorde inte ont alls, men jag pallade inte att skicka själv, så Teele fick hjälpa mig med den delen :P
Men allting gick bra, och jag fick reda på att jag är 0+ och jag trodde att det var ovanligt med 0, och tyckte det var konstigt att så många i klassen hade det. Men sen läste jag någonstans att typ 46% av jordens befolkning har blodgrupp 0.

Egentligen har jag inte tid att blogga,
så jag säger go natt nu!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0