Update

Jag har haft lite fullt upp de senaste dagarna + att mitt internet har krånglat, men nu ska jag berätta vad jag har gjort i stället för att komma med massa bortförklaringar :P

Det hela börjar med en Dagens outfit (ber om ursäkt för mitt smått upprörande inlägg om mina outfit-inlägg)

Tror jag hade dethär i tisdags



Klänning från Lindex
Skärp från Vero moda
Och ett par tights till det

 

På torsdagen var det dags för teater, vi skulle se på Hamlet med klassen. Men innan det åkte jag och Teele hem till henne (och jag fick se hur hon bodde för 1:a gången och det va sååå coooolt!! Hehe), lämnade grejer och så lockade jag hennes hår, resultatet blev jättefint, men lockarna försvann snabbt :( Men när vi va klara där så åkte vi till stan där vi åt mat i Kungshallen tillsammans med Amanda, Julia, Michan, Frida och Marcus. Jag åt på Tacobar, och det var jättemumsigt!! :) Sen gick vi till statsteatern och såg på teatern.


Gustaf Skarsgård i rollen som Hamlet

När vi var klara inne i stan åkte jag hem till Teele, eftersom det var planerat så att jag skulle sova över hos henne. hon skulle vara själv hemma, så jag höll henne sällskap :) Va snäll jag är va?

Sen blev det då fredag, och vi slutade tidigt eftersom vi inte hade någon svenska (kompensation för teatern), och då åkte jag och Teele hem till henne (igen) en kortis, då hon skulle hämta lite grejer. Sen bar det vidare hem till mig, och då "skuttade" vi snö (haha!!! XD) tog lite bilder och lagade mat.











Teele har det väldigt mysigt :P





Sen satte jag på bastun och lite senare kom resten av gänget, d.v.s. Amanda, Julia, Josefina, Frida, My och Michan. Så vi gick ut och bastade, Amanda och Frida rullade sig tillochmed i snön, men det är något som jag antagligen aldrig kommer att göra :P Modiga jävlar säger jag bara! Sen gick vi in igen och åt maten som jag och Teele lagat, det blev Flygande Jacob :) det blev en massa prat och skratt, väldigt trevligt måste jag säga :D I trevligt sällskap kan väldigt lite gå fel.
Sen blev det dags för film, vi såg på "Bedtimestories" medans vi åt Fridas UNDERBART GODA kladdkaka, tack så hämskt mycket, det var länge sen jag var så mätt :S

På lördagen åkte jag och mamma och tittade på brölloppsklänningar, det fanns så många klänningar, och så vackra, helt otroliga. Och vi hittade några som passade mamma också, särskillt en som jag tyckte jättemycket om :) Och efter det åkte jag till...gissa vem! Jo, Teele förstås!! :D Haha, och tillsammans gjorde vi lite läxor. Och besökte Farsta Centrum en kortis. Sen pysslade vi lite och gjorde mat, och tittade på en film, "P.S. I love you" såg vi på, jag hade aldrig sett den innan, men jag tyckte faktiskt att den var jättebra! :) Stort + får den :)
Sen var det dags för MELODIFESTIVALEN!! WOHOO!!
Jag tyckte jättemycket om Salem Al Fakri's(stavas det så?) låt och hon Linda P-nånting (den som gick typ: You're making me hot, hot,hot...). 

               

Sådär, det var min lilla sammanfattning, hoppas ni gillade den, eller i alla fall läste den :P Idag har jag inte gjort så mycket, vart ute och gått, dansat Funkykidz, och nu tror jag att jag ska ta en semla :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0