Update

Jaha nu har jag fått lite klagomål på dålig uppdatering, men det är så grymt mycket att göra i skolan! Prov, inlämningar, planeringar, och småläxor...
Men i måndags va jag och Amanda i Romme på idrottsdagen, det va jättekul! Jag har ju nästan bara åkt skidor med samma människor, så det va roligt med lite omväxling :) Det började i alla fall med att vi samlades übertidigt i skolan, kvart över 6 skullle man va där! Och satte oss på bussarna, hela 4 bussar gick från skolan med elever och några lärare. 3 timmar senare kom vi fram till Romme, och under den tiden hade vi inte gjort mycket alls, kollat lite halvt på sällskapsresan :P och sånt. Så när vi kom fram bytte jag om till pjäxor och andra kläder, medans Amanda hämtade hennes prylar. Så vid 10 kom vi ut i backen, och det va så härligt!! Ganska kallt, men solen sken och det va jättemysigt! Det var verkligen en toppen dag att tillbringa i backen! Det va första gången jag va i Romme, och jag hade inte så höga förväntningar, men backarna var faktiskt riktigt bra, och lätta att åka i :) Vi åt och så lunch där på toppstugan vilken också var väldigt mysig!
Men alltför fort blev klockan 4, och då skulle vi åka därifrån, och hemresan va väldigt slö. Sov lite, lyssnade på musik, åt lite godis och annat skräp, fast jag läste faktiskt lite engelska också.
Och nu kommer lite bilder :)


                          

                         


                     Åt semla igår också. Och det heter fettisdagen, inte semeldagen! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0