Söndag 28 feb

Hej allesammans! Det har blivit lite glest med blogginläggen den senaste tiden, under veckan har jag inte haft tid, och i lördags var jag vikarie på Funkykidz mellan 12 och 13, jag skulle ha ett gäng 4-5 åringar, och var väldigt orolig inför detta, men det gick bra. Efter det åkte jag till Farsta och mötte upp Teele där, tittade lite på kläder och SKOOR! X) Sen åkte vi hem till henne och tittade på lite filmer och melodifestivalen. Vi såg på John Tucker must die, och en grymt bra film som heter A Walk to Remember, sitter faktiskt och laddar ner den just nu, thihi. Sen åkte jag hem, och idag har jag haft Funkykidz och showdance.
Dom här två låtarna dansar vi till än så länge(på showdnacen):
(bara introt på 1:a låten)



Så nu ska jag vänta på att filmen är kan bli klar nån gång, och sen titta på den..igen..men den va såå bra.

Åhh, jag hostar och hostar som bara den, kommer massa saliv på dataskärmen också, och jag ska träna imorn..lyckat, får hoppas att jag mår bättre tills dess :)

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmmm...!!

mamma

2010-03-01 @ 08:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0