Måndag 22 aug

Jaha, vad har hänt idag då? Själv har jag stört mig en del på sl's tågtraffik, är jag själv om det eller? Det känns som om det bara är jag som har drabbats av inställda och försenade avgångar...eller inte. Jag kom faktiskt inte försent till första lektionen, någonting possitivt. Skolan va som vanligt, fast ovanligt lite folk :O Pluggade en del på rasten så nu borde jag faktiskt kunna industriella, amerikanska och franska revolutionen. Efter skolan, på måndagar, brukar jag stanna kvar typ en halvtimma eller nåt för att gitarrlektionen börjar 4, och då brukar inte jag hinna hem emellan. Men idag tänkte jag att jag skulle åkta direkt efter skolan eftersom det var lite osäkert när tågen skulle gå. Och mycket riktigt fick vi stå och vänta ett bra tag innan något tåg kom. När jag sen kom till Jordbro gick jag till kyrkan, där lokalen är, och såg då en lapp på dörren, och på den lappen stod det att alla musiklktioner var inställda, p.g.a att min lärare inte hade kunnat komma dit då tågen var inställda. Så det var bara att gå tillbaks, och eftersom det då bara var halvtimmes traffik mellan bålsta och Västerhaninge, fick jag vänta ganska länge, och även det tågen som då skulle komma var försenat...Men det kom tillslut, och jag nådde västerhaninge, men då åkte bussen ifrån mig, som var typ 10 meter framför, och absolut inte kunde vänta på de som kom från tågen!!! Så jag fick vänta på nästa buss, som även den var lite försenad... Jag gick från skolan ungefär 10 i 3 och kom hem 20 över 4... Men, under allt detta väntade läste jag hela kapitlet om franska revolutionen :)

Efter att pappa skottat taket är dethär vad jag numera ser från mitt fönster



Angående gissningsleken i förra inlägget,
så är rätt svar Carolina Gynning.
Och rätt gissade Michan!! Stort grattis :D

Kommentarer
Postat av: michaela

hihi, weeii!!!

2010-02-24 @ 20:36:08
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0