Hello Bobby!

Nu tittar jag lite halvt på Let's dance, men jag tänkte skriva lite om den senaste tiden. I torstags var det ingen Bild & Form, vet inte riktigt varför, men våran läraren va inte där. Men vi hade fått i uppgift att göra en bildanalys. Jag har inte haft en riktigt bild & form-lektion ännu, första lektionen va typ bara att säga hej till alla, och så fick vi skriva av en grej som hon skrev på tavlan, sen fick vi gå en timma senare. Andra lektionen så var våran lärare sjuk, så fick svara på några frågor. Lektionen efter det var ju förra veckan, och då åkte ju jag på teatern, så jag var inte där, men jag tror inte att läraren var där heller, och att dom som var där fick göra en bildanalys då också.
Men veckan höjdpunkt vär ändå på torsdagskvällen, då var det ju Bobby-night!! Jag Amanda, Teele och några andra från klassen(+massor från resten av skolan, och några till) stannade och tittade på de duktiga musikanterna. Men bäst va nog ändå Josefina och hennes "band", dom körde fyra låtar och dom va alla jättebra!! Jag gillade Mmhbob-låten(hur fan stavas det egentligen?!) bäst! :)






Thihi, Teele ville inte vara med på bild, mend et blev hon i alla fall :P

Go kväll gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0