Dagens outfit

...asså, varför har jag en "dagens outfit"?! Gud, vad töntigt! Varför i hela friden skulle någon över huvud taget vilja se vad jag har för kläder på mig?!
...
...
men jag gör nog bara det för jag ska ha något att skriva om, och kanske för mig själv, typ:"Jag undrar vad jag ska ha på mig idag? Jag vet! Jag kollar boggen!"
...
...
Jaja, ändå så forstätter jag med "Dagens outfit"...

 

Klänning/Tunnika från Lindex (den är ljusgrå-inte vit)

Långt, svart linne under från Cubus

Tajts, Gina

Och ett fint halsband som jag fick från Camilla :)

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag gillar dagens outfit!!;)

2010-02-02 @ 20:46:19
URL: http://amehl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0