Dagens köp

 Galen som man är tog jag mig ut i ovädret igår, men det var faktiskt ett nödläge! :P Jag och mamma tog oss till stan och kollade på klänning till mig. Jag behöver ju ha en fin klänning till brölloppet! :) Och vi hittade faktiskt en klänning, fast den tänker jag inte visa för er nu. Kanske en annan dag ;-)
Men! Däremot kan jag visa vad jag köpte på H&M, från den kollektionen som Sonia Rykiel gjorde tillsammans med H&M :) Fans massa fint, och jag kom därifrån med två tröjor och en liten väska :) Tröjorna lär jag ha på mig nån gång under veckan, så ni kommer nog att få se dom på "Dagens outfit" också. Men här är dom i alla fall:


SONIA RYKIEL POUR H&M

 



Såg föresten en kändis i stan också, kan ni gissa vem?
Ledtråd: det var på NK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0