Sälen

Hej!
Det här är det förflutna som talar *oohh*
Haha! Jag skriver ett tidsinställt inlägg eftersom jag vid den här tiden är i Sälen, och att jag inte kommer att ha tillgång till intenet då, så därför skrev jag det här inlägget innan jag åkte, så att bloggen inte skulle dö helt och hållet...fast jag måste säga att den inte riktigt har varit uppdaterad på länge, den har legat i koma skulle man kunna säga, men det var så stressigt i skolan den sista tiden innan lovet. Fast nu e de lugnt.

Just nu äe jag antagligen ute i backarna och åker snowboard, om det inte är för kallt:P Hoppas eran helg har varit bra hitentills :)

Jga får se till att skriva mer när jag kommer hem :)

Kram!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0