onsdag 25 aug

Buhuu sista dagen på sommarlovet :( Jag har gjort allt i min makt för att dagen inte ska ta slut, men det börjar redan bli mörkt ute :(
Idag har jag tittat på en film, den hadlar om vampyrer, och det är inte Twilight :P Daybreakers heter den, den va helt ok, men jag tycker mest att det är roligt att se hur olika alla vampyrer är. Asså, en del glittrar i solen, medans andra brinner, några syns inte i speglar, några andra tål inte vitlök, och sen är det dem som kan byta skepnader, se auror och helt plötsligt bli osynliga!! Hihi

              

Det är det jag har gjort, och tränat lite och så spelade jag Wii ett tag, jag börjar bli riktigt bra på det där med lasersvärden :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0