lördag 28 aug

OMG Jag fattar inte att jag sitter och lyssnar på Justin Bieber!! Och jag fattar inte heller att jag började det här inlägget med "OMG" har jag gått tillbaka i utvecklingen? Kommer jag sitta klistrad vid Bolibompa imorgon?


HAHA!! Nä, jag faktiskt en bra ursäkt till varför jag lyssnar på Bieber(men dock inte till "OMG" hmm..). Det är Funky kidz. Jag håller på att lära mig de nya koreografierna som jag ska lära ut till barnen i höst. Till 9-11 åringarna är en låt "Never say never", och jag behöver lixom kunna låten :P

Egentligen skulle jag gått ut på stan med Camilla, men tyvärr så hände något som satte käppar för våra planer. Får bli någon annan gång i stället, men jag tror inte att vi borde skriva upp oss på listan till The Bridge, tror att det är något som förföljer oss.

Haha, nu är det nån mygg-låt!! Skit kul! XD "Un mosqito attension!"

Vad håller jag på med?? Jag är typ övertrött eller nåt, bli inte förvånad om jag tar bort det här inlägget imorn, om jag ens publicerar det! Lyssna inte på vad jag skriver nu, jag svamlar bara. Men det är ju det jag har bloggen till, att skriva av mig...

Go natt, Fokes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0