Grönan

Förlåt att jag är lite seg med att blogga, det är inte mitt fel :P Hur som helst, förra veckan va jag på Grönalund med Frida, My och Amanda. Vi hade jätteroligt, och gjorde allt man ska göra på Grönan, allt utom frittfall(som jag faktiskt aldrig har åkt). Jag har i alla fall lite bilder jag tänkte visa för er.

 
Frida & My                                                  Jag & Amanda


Stockholm från färgan, man tänker inte så ofta på hur fin denhär staden faktiskt är.


Grönan at night


när vi skulle ta färgan hem tog jag den här bilden på Kätting flygaren
(AKA slänggungan), som jag, tro´t eller ej, blev nöjd med.


Vi anslutar med en bild på Frida, Amanda, Gustav ;-) och mej

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0