Dagens köp

Idag var jag inne i stan och shoppade lite :) Jag letade mig galen efter en klänning som jag kan ha på ett bröllop som jag ska gå på om några veckor, men jag hittade ingenting, inte det jag var ute efter i alla fall, för andra saker hittade jga minnsan XD




Tröja från Gina tricot (sån som typ ALLA har) 199 kr
Vit spets kjol, på rea 99 kr
Grå väst, på rea 29(!!) kr båda från Zara
och ett litet speciellt nagelack från IsaDora, 69 kr
Jag kanske kan visa imorgon hur det funkar :)




Och, tyvärr, så var jag tvungen att inhandla lite skol-grejer
Ett svart och ett blått block, 10 kr/st
Ett set med lite olika pennor, 49 kr båda från Åhlens


Även fast jag inte hittade någon klänning så är jag rätt nöjd. Nu kanske det blir liite lättade att ta mig igenom min sista vecka på jobbet. Det kommer någ inte bli någon rolig vecka nu när Camilla inte jobbar längre, och att det knappt kommer några kunder...
Om det är någon som läser det här nu och har lite tid över kan ni väl komma och ta en fika på cafét. Det är i det stora röda huset på Rudan (det som är närmast Nedre Rudan) :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0