Dagens köp

Första dan i skolan var kanske inte allt för hämsk egentligen. Och imorgon har jag bara en lektion :D Efter skolan idag åkte jag till Handen en kortis, där köpte jag ett nytt hänglås, eftersom det jag har nu är lite trögt ibland. Och så köpte jag ett par byxor, såna byxor har jag faktiskt letat jättemycket efter, så jag är väldigt glad att jag hittade dom.


Fin va? På Clas Ohlson för typ 50 kr, jag behöver ett lås som "sticker ut"
annars vet jag inte vilket skåp som är mitt :P


Och här är byxorna 249 kr Cubus, dom är mörkgröna

 

 


det här inlägget skrev jag igår, men av någon anledninga publicerades inte det

Kommentarer
Postat av: Bybelle.se - mode och fotoblogg.

haha säkert skitsnygg ändå! ;) haft en bra dag? :D <3

2010-08-27 @ 17:46:33
URL: http://bybelle.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0