HEJ DÅ!

Jupp, nu drar jag. Eller inte nu, men imorgonbitti. Åker till Sälen, och kommer hem nästa söndag. Vilket betyder att jag, för det mesta kommer att befinna mig mitt ute i ingenstans. Och jag kommer inte kunna ha tillgång till internet, så jag kommer med största sannolikhet inte att blogga på en vecka, men jag gör ju inte det så mycket  i alla fall, så ni överlever nog!
Men nu får jag väl bara önska er en fortsatt trevlig påsk, och jag förväntar mig att ALLA(jag menar verkligen alla) har ont i magen efter att ha ätit massa godis :)

 



Många har varit väldigt nyfikna på vad jag ska ha på mig på brölloppet, och jag har sagt att jag skulle visa någon bild. Och det ska jag göra, men inte nu, när jag kommer hem igen ska ni få se massa bilder. Till dess får ni studera de här två bilderna:





thihi, ha det så bra så länge!!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0