Dagens outfit

Asså jag måste bara säga att det har vart en uuunderbar dag idag!! Så härligt, framför allt så har det varit extremt fint väder, och sen kändes det som om skoldagen var över på ett kick! Det kändes som att jag fick från skolan när jag precis kommit dit :P Det var i alla fall skönt, och när sedan skulle hem tog jag en promenad från stationen i det fina vädret. Men nu är det väl dags att plugga(...)


Och dethär hade jag på mej,
Blåa jeans, BikBok
T-shirt med tryck,
Väst från H&M
Och en svart kofta också från BikBok

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ledsen över att övriga familjen förstörde ditt goda humör med en "hetsig diskution" under middagen :(

2010-04-14 @ 08:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0