11 timmar

11 timmar...11..TIMMAR
Så länge va jag i skolan idag...
Jag gick ut ur dörren hemma klockan 7.35 idag, och kom hem 12 timmar senare. Och om 10 timmar ska jag gå dit igen...
Ni vet det bra-iga humöret jag va på igår. Det är sänna här dagar som idag man får betala för att få ha dagar som igår...
Med andra ord: idag har varit en ur-usel dag!!
Först och främst, som rubriken lyder, så har jag varit i skolan i 11 timmar. Inte roligt. Kexchokladen som jag köpte i cafeterian var minimini, nån ny modell som va typ hälften av en vanlig kexchoklad. Men det är inte det värsta...det hända när jag sedan åkte hem, jag gick från skolan klockan 7, tog tåget 9 minuter över. När jag sedan skulle på bussen i västerhaningen, som gick 25 över, stoppade buss chauffören fören mig. Jag va trött i huvet, så jag gick tillbaka och visade busskortet igen. Och då, då sa han den meningen som gjorde att min dag omöjligt kunde bli något sämre...

"den här slutar gälla 19.00"

Fatta!?!? fan, va trött jag va, jag orkade inte ens säga emot eller nåt. Jag va så utmattat att jag var nära till tårar när jag gick där påväg hem...

 

Stackars mig säger jag bara... :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars stackars dig :(

Men det kan bara bli bättre då - eller hur ;)

2010-04-15 @ 08:46:36
Postat av: Anonym

lilla gumman då :( vilken otur

2010-04-15 @ 09:41:21
Postat av: elin

damn inte bra!!

men jag fattar inte hur du klarar dig utan pluskort i vanliga fall? isolering!!! XD

kram

2010-04-19 @ 20:22:20
Postat av: Jessica; Till Elin

Det är ju det jag inte gör! XD

haha, nä men bussremsor :P

2010-04-19 @ 20:33:03
URL: http://persicas.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha, jag har dansat på scen ganska många gånger faktiskt, tyvärr kan jag inte säga att det såg bra ut:s I grundskolan hade vi några uppvisnangar där man skulle sjunga och dansa:)

2010-04-20 @ 20:39:09
URL: http://amehl.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha, jag har dansat på scen ganska många gånger faktiskt, tyvärr kan jag inte säga att det såg bra ut:s I grundskolan hade vi några uppvisnangar där man skulle sjunga och dansa:)

2010-04-20 @ 20:40:01
URL: http://amehl.blogg.se/
Postat av: Amanda

oj då:s

2010-04-20 @ 20:40:51
Postat av: Jennie

hej tjejen!

hur är allt med dej?

kram

2010-04-22 @ 12:17:59
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0