Tisdag 29 sep

Nu har vi lunch, som vanligt...Börjar om 20 min, då har vi mänk. Sen har vi matte, och slutar 14,50. Just nu fattar jag ingenting av matten, det är bara massa ord. Det är massa grejer i skolan nu, historiaprov på torsdag, ska läsa en text av Homeros tills imorn, jag har egen lektion nästa vecka, ska skriva en uppsats(-liknande) om offentlighetsprincipen i rättskunskap och svenska tills nån gång nästa eller nästnästa vecka...AH! Jag pallar inte!!
Och nu undrar ni säkert varför ajg sitter och bloggar när jag nu har så mycket annat att göra, men tillm itt försvar har jag att jag faktiskat redan har gjort idrottsprovet nu under rasten, var då ett sånt prov som man kan göra via Fronter.  Nä, nu ska jag vidare!

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0