Söndag 13 sep

Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag, men det blir så ibland, eller hur? Nu äre söndag igen då, och snart börjar en ny vecka. På tisdag är det idrottsdag, då ska vi ha nån form av frilufsliv (?) på förmiddagen, och på eftermiddagen fick man välja själv vad man ville göra, jag och några andra valde paddling, det blir nog kul. Sen på torsdag och fredag är det programdag, den ser jag inte fram emot, eftersom på ena dagen ska vi lära oss om infosök, och på andra konfliker i Sverige. För ganska precis ett år sedan hade vi programdagar, där vi fick lära oss om infosök den ena dagen, och om konflikten i Georgien...
I fredags hade vi en jättejobbig idrottslektion, om två veckor ska vi ju göra coopertestet, så vi håller på att träna kondition,hur som hällst, jobbigt var det. Och i lördags vaknade jag upp med träningsverk i benen, den hade inte försvunnit i morse heller, så jag gav mej ut på en joggingtur, och tänkte att den skulle gå över då, och det gjorde den...inte...


Kommentarer
Postat av: Julia

oj ett år sedan :O

2009-09-14 @ 17:23:00
URL: http://vonkrusia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0