Public enemies

Har som sagt studiedag idag och imorn, superskönt!! Tog det lugnt på förmiddagen, och åkte sedan in till stan vid 1. Där träffade jag Amanda, Miccan och Josefina, senare kom också My. Vi gick och köpte biobiljetter till Public Enemies, men innan vi satte oss i biosalongen åt vi lunch i kungshallen, för min del blev det friterad kycklingmed ris, gott! :) Filmen sen då? Den var faktiskt riktigt bra!! inte riktigt min typ av film, väldigt mycket pangpang, men Jonny Depp hade huvudrollen, så därför hade det krävts mycket för att det skulle bli en dålig film ;-)

Igår var det finalen i So yoy think you can dance!! Och Jeanine VANN!! Och hon förtjänade det verkligen! Jag trodde att hon eller Kayla skulle vinna. Men hela säsongen har varit jättebra, och jag längtar tills nästa!! X)

Här är ett klipp på en gruppdans som jag tycker mycket om!!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag längtar också!!

2009-09-04 @ 17:16:13
URL: http://amehl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0