Party!!!

Som sagt, köpte ny gitarr igår. Är inte överlycklig, eftersom jag hade höga förväntningar, och att gitarren inte levde upp till dom :( Den är ju fin, och ser "ny" ut, den låter varken bättre eller sämre än den förra. Men grejjen är att halsen på den "gamla" gitarren är väldigt smal, och på alla andra gitarren jag har provat så är halsen bredare, det finns praktiskt taget inte längre med smalare hals. Och eftersom jag nu efter 8 år har gått och vant mej lite smått vid den smala, känns det lite ovant och konstigt med den bredare...

 

 

Som rubriken lyder, ikväll blir det party!! X) Hihi, My fyller år idag!! Grattisgrattisgrattis!! <3

Ska snart börja fixa mej i ordning, men jag lägger in en dagens outfit först :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0