Onsdag 9 sep

Idag va det skola som vanligt, men jag började inte förrens 11.15, så jag fick enordentlig sovmorgon, men sen slutade vi ganska sent, och direkt efter skolan åkte jag och klippte mej, klippte bara topparna, men det behövdes verkligen. Låter bilderna tala för sig själv:


Morgonen började med lite grönt te :)


Hehe, tänkte att ni kanske var intresserade av våra chilli-frukter ;-)


Sprang in på pressbyrån innan jag satte mej på tåget, dom här är så
himla goda, Grape är min favorit, men idag blev det grönt äpple :)
Någon anna som också tycker om dom?


okej,det kanske inte syns så mycket, men så här ser jag ut nu, efter
klippningen.


Nu äre snart Idol,
hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Julia

Tyckte man såg riktig skillnad när du hade klippt dig :D

2009-09-10 @ 16:19:01
URL: http://vonkrusia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du blev jättefin!

mamma :)

2009-09-11 @ 09:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0