"Nästa: Ribby" ...nehe, inte det...

Idag var det ett STORT ögonblick i världshistorien!! När jag ska hem från tågstationen, så åker jag 3 hållplatser. Den som är innan "min" är Ribby. Vid den här hållplatsen är det väldigt många hus. Och det betyder att det alltid är väldigt många som kliver av här. Ibland när jag kliver på bussen kan det vara fullproppat, så att några får stå upp, och sen när man har åkt förbi ribby, så äre typ 10 pers kvar!!

MEN! Idag var det inte en enda som klev av där! Konstigt va? Under hela gymnasietiden så har jag faktiskt hållt koll på hurvida bussen stannar där (jag vet, det är något phykiskt fel på mej, varför skulle man annars tänka på det :P) och idag var det den första gången som det har hänt!

Tänkte bara dela med mej av denna märkliga händelse :P

Kommentarer
Postat av: Julia

haha det var faktiskt häftigt :D

2009-09-26 @ 19:55:45
URL: http://vonkrusia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0