Gameboy?

Vill ni veta vad jag såg idag på tåget? Ja, det vill ni, annars skulle ni inte vara inne på min blogg ;-) Det var i alla fall en kille, ungefär i min ålder, som satt och spelade Gameboy! Ni vet, dom där spel-grejerna som alla gick runt med för typ 10 år sedan :D Det tyckte jag var lite gulligt.
Jag och min lillebror hade en sån tillsammans, en grön, och så hade jag ett Harry Potter spel till. Men jag kom typ ingen vart på detdär spelet, hehe, sånna saker har väl aldrig vart min starka sida...



Och när vi ändå är inne på det här om leksaker från 90-talet så måste man ju nämna Tamagotchi!! X) Kommer ni ihåg dom? Haha, jag hade en med en kyckling. Men sen tappade jag den i en vattenpöl, och den gick söner:(  Mohaha, verkligen ALLA hade ju dom där XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0