Dictrict 9



            

På kvällen bestämmde jag, pappa och Henke oss för att åka in till stan, och e på bio. Jag ville se Gamer, men dom andra ville se på en annan film om utomjordingar. Jag är inte så mycket för filmer som handlar om sånna grejer, men det blev den i alla fall. Men nu var det så här, att den här filmen var inte riktigt som jag hade tänkt mej, jag trodde ju att det var nån snygg, stark och odödlig kille som skulle spela huvudrollen, och sen skulle USA rädda hela mänskligheten. Men nu var det ju inte så, utan huvudrollen spelades av en halv-töntig, beige liten kille. Och ibörjan, i alla fall, var det filmat som en dokumentär, han typ "pratade" med kameran. Kort och gott, inte min stil över huvud taget, för äcklig, så efter halva filmen gick jag ut :P Palla helt enkelt inte att sitta kvar X)

Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0