busschaufför

Är det bara jag som påverkas av busschaufförer? Ibland om det är nån jättetjurig gubbe, kan hela mindag vara förstörd! Okej, kanske inte så farligt, men lite :-) Men i morse var det en bra chaufför, han typ väntade på att alla som klev på satte sig innan han åkte vidare. Har i alla fall hänt mej ett par gånger att jag nästan har ramlat omkull innan man hunnit sätta sig. Men så var det inte idag, och det gjorde mej glad! :D

En annan sak som gjorde mej glad var att vi bara behövde ha 15 minuters samhälle idag, så vi slutade kvart över 2, i stället för halv 5. Men anledningen till detta var inte lika upphetsande, nämligen historia provet imorn...Jag hoppas verkligen att jag kan det jag behöver, men tvivlar stark på det..!

Nu ska jag nog försöka pressa ner lite mer information om antiken innan jag går och lägger mej!

Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Pia

Håller tummarna :)

mamma

2009-10-01 @ 09:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0