broken music...

Vet ni? Min vackra, underbara gitarr har gått sönder...! Det har blivit en liten spricka i huvudet, den är lixom lös! Då vart jag ledsen. Så nu måste jag lämna in den på lagning, och jag kommer inte kunna spela på lääänge. Men! Det finns en ljus sida också, snart kommer en ny gitarr och flyttar hem till mej XD Men det är fortfarande väldigt tråkigt att gitarren har gått sönder, för den är väldigt fin, och gammal, det är min farmors. Men som sagt, gammal, och har varit med om mycket,och för några år sedan gick den sönder på samma ställe.


(en del av sprickan)


Kommentarer
Postat av: micmic

japp! haha, jag vet :D Nu är den min!!!

2009-09-15 @ 18:37:32
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0