Söndag 11 okt



Har precis bakat en kladdkaka med chilli. Hoppas det smakar bra :) Tog nämligen lite mer chilli än vad det stod i receptet. Har inte något speciellt för mej nu. Hade tänkt skriva lite på offentlighetsprincipen, men vi får väl se hur det går med det ;-)

Igår rymde jag från städdagen,hihi, kände mej lite taskig när jag gick mot bussen och gick förbi alla som städade och kämpade, men jag åkte ju hem till Miccan för att fira henne. Det var hur som helst väldigt roligt :) Vi sjöng Singstar, d.v.s de andra sjöng medans jag gjorde mitt bästa vilket inte direkt var skönsong, hehe, och så åt vi lunch och glass!!

Det har varit/och kommer snart att bli mer sötsaker och sånt den här helgen. Så därför kännde jag att det pasade med en tur med joggingskorna X)

Nä, nu ropar dom på mej där borta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0