onsdag 14 okt

Det är långt kvar tills dagen är slut, men det känns ändå som jag har gjort massa saker. På morgonen åkte jag, My och Josefina till Flemmingsberg till tingsrätten för att skriva ut en dom, som vi ska ha till en uppgift i rättskunskap. När vi hade irrat runt där åkte vi tillbaks till skolan, och då träffade vi dom andra och dansade. Danstävlingen är ju nu på fredag, och då ska vi dansa för hela skolan och huddinge lokal-tv, hihi X)
Efter det hade vi historia, och sedan lunch. Nu har jag svenska, men vi sitter i datasalen, och jobbar med antingen offentlighetsprincipen, eller en uppgift om essäer. Jag håller på med essä-uppgiften eftersom jag har offentlighetprincipen hemma.

Note to self: fixa INTE med header till bloggen när jag kommer hem, plugga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0