Let's go, HUMANOID!!

Har inga ord...



Dagens outfit:

 

Dagen till ära har jag Tokio Hotels egen-designade t-shirt, tms med en grå kofta, jeans och massa smycken.




Titta vad jag köpte idag!!! Jag har köpt en klocka! :) Ska försöka
ta en bättre bild sen.



Jag är så himla hyper just nu, tvivlar på att jag någonsin kommer att kunna somna. Ni fattar inte vad det är för kännslor som virvlar runt i min kropp just nu; lycka, chock, energi, samtidigt som jag börjar bli trött... Jag ska nog (försöka) gå och sova. Det kanske hjälper om jag läser ur teoriboken ;-)


Puss och go natt!

Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

HUMAAAAANOIIIIID 8D <33333333333

2009-10-08 @ 14:27:30
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0