Historia vandring

Imorse vaknade jag nästan en timma försen! Inte bra start på dagen, utöver det har jag börjat kännt mej lite sjuk på sistone, så det kommer väl att komma fram nu på lovet (åh, tänk att det är lov imorn!!). Men jag han ändå i tid till skolan. Men sen på eftermiddagen åkte alla som har historia A in till gammla stan för att gå på en så kallad "historia vandring". Från min klass var det väldigt få som var med, kanske 10 stycken. Men vi gick i alla fall till Riddarholmen, där våran historia lärare berättade om Riddarholmens historia, ochh att det för tillfället bara bor EN ENDA människa där! Stackarn alltså! ;-) Sen gick vi vidare till slottet och stortorget. Under hela dan var det kallt, blåsigt och disigt och i allmännhet grått. Inte så värst mysigt, men allt som allt var det riktigt kul.

Tog inte så många bilder just på grund av att det var så tråkigt väder, men här är några:







Nu sa jag se på Inkheart, på Bluray :)


Kommentarer
Postat av: micmic

Bilden med träden blev jättefin :D Säker att du inte ska börja i min foto grupp?!

2009-10-23 @ 08:18:32
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0