Fredag 2 okt

Det ältid lika kul att skriva "fredag" i rubriken, åh, va skönt med helg! Igår hade jag bestämt att jag skulle börja på offentlighetsprincipen. Men jag var så himla trött på allt plugg, så jag gjorde ingenting! X) Titta bara på Idol, och va inne lite på datorn.

Och vet ni vad? Imorse var det typ 1 MINUS grad ute!! Och min pappa vägrar sätta på värmen i huset, bara för att han har varmt blod, eller vad det nu e!! Men jag håller faktiskt på att DÖ av köldskador! Hur som helst så var det jättekallt.

Igårkväll fick jag reda på att våran svenskalärare är sjuk idag, så vi slutar typ halv 2. Och då ska jag nog ta mej till Farsta och shoppa lite, jag måste ha skor!! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0