drömmar

Ha! Jag kom precis på vad jag drömmde inatt. Vill ni höra? Om inte, så dra härifrån! ;-) Jag var hemma, fast området såg lite annorlunda ut. Och det var värsta stormen. Det var på kvällen, och så tittade jag ut genom mitt fönster, och så såg jag att huset som var mittimot, typ rörde sig, och sen blåste taket bort!! Haha! Och så kunde man se dom som bodde där, typ låg i deras sängar! Sen gick jag dit för att hjälpa dom typ, och sen tror jag att vi skulle åka till min farmor, så att dom kunde bo där så länge, jag fattade inte riktigt varför. Och familjen som bodde där var också helt mysko. Dom verkade inte ens fatta att taket på deras hus var borta. Dom gick typ runt och packade saker, och gjorde mackor!! Haha! Sjukt! Nån som kan tyda drömmar? Sen var det lite roligt, för jag kom på vad drömmen handlande om när jag lyssnade på Tokio Hotel Through the monsoon, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0