Dagens outfit

Jeans, jag använder jeans ganska mycket tror jag :S
Vitt baslinne
En, typ, väst som jag köpte för länge sen. Men som jag rotade fram i lådan
för et tag sen. Alltid lika roligt med sånna kläder :P
Och rosa kofta från Monki



Jag har länge tänkt på att skaffa Facebook. Jag har bojkottat det ganska länge och bara tänkt att det är nån fluga som alla snart kommer glömma bort. Men det var ju samma sak med bloggen, jag försökte avstå allt som hade med boggande att göra. Men sen föll jag...haha, men grejen är ju att det var ju ganska kul med blogg. så jag tänker nog ge Facebook en chans! :)

Kommentarer
Postat av: micmic

haha xP den är lika bra nu som då!

2009-10-13 @ 19:33:57
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0