Dagens outfit




Hde skolfotografering idag. Orkar inte håla på och klaga på det säkert blev jättedåligt, och att jag önskar att man kunde klippa bort mej. ORKA! det var i alla fall såhär jag såg ut

Jag hade (så klart) min nya väst
Och en lite äldre väst, en "västig" outfit idag helt enkelt ;-)
och en mörkblå klänning/tunika, tsm med ett par leggings med mönster


AHHHHWOOHHHAA!!!!! HUMANOID FINNS PÅ SPOTIFY!!!!! FYFAAAAN VA BRAAAAAAAAAAAAA!!! SÅÅ GLAAAAD!!


såå, förlåt, var bara tvungen att få det ut mej...nu mår jag bättre (?).

GAAHHHHHWWAAAAHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!

asså jag behöver nog 3 meter höga bokstäver för att kunna göra mina kännslor rättvisa.... ;-)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Kan jag väll:)

2009-10-06 @ 10:21:32
URL: http://amehl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0