Dagens köp

Idag va jag med mamma och Henrik i stan, först va vi på Buttericks, som va fullproppad med folk, senare på eftermiddagen var den 15meter lång KÖ utanför, på Dottninggantan! Sen gick jag i alla fall vidare och shoppade lite själv. Det här köpte jag:

      

Boken The Host av Stephanie Meyer, som jag har tänkt köpa JÄTTElänge, men nu har jag den :)
Armband och jeans från BikBok
Och filmen Coraline, läste boken och tyckte att den vva jättebra, hoppas att filmen också är det. Vi ska nog titta på den imorn när några kompisar kommer hit och har Halloween-fest! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du kommer att älska den där boken:D det gör jag:)

2009-10-31 @ 18:52:07
URL: http://amehl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0