7 OKTOBER

Today it's THE DAY!! Det är den 7 oktober, och Tokio hotels nya skiva Humanoid finns i butik!!!!! Sitter och lyssnar på Human connect to human nu på Spotify och är överlycklig!! hade tänkt att jag skulle beställa den, så att den skulle komma i lådan nu idag. Men jag tänkte "jag kan göra det sen" och sen känndes det som om det inte var någon idé. Men idag efter skolan åker jag iväg till Bengans. Det blir lite symboliskt också, att åka till Bengans idag och köpa deras nya skiva när jag var där för typ 3 år sen och fick deras förra skiva SIGNERAD av dom!! Jag kommer ihåg den dagen i detalj, det var nog mitt livs bästa dag. 12 juni 2007.

                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0