veckan som varit

Eftersom jag har varit så enormt seg på att blogg under veckan så får ni läsa om hela min vecka i ett och samma inlägg.

I måndags var det bio med Amanda, Josefina och Teele, vi firade Teele som fyllde år. Så då åkte vi till Heron City och såg trubbel i paradiset. Filmen var bra, inte så där outstanding, men ändå bra, och massa fina scener från den där fina ön de bodde på. Jag tog lite bilder...men inte med min kamera, fast det blev en bild på mej och en på Teele när vi stod och väntade på bussen.

  


På tisdag, onsdag, torsdag hände väl inte nåt speciellt. Förutom att våran mattelärare ritade en lite rolig bild på tavlan när han skulle förklara en grej.


Ja vet, mina Paint-kunskaper är något utöver det vanliga XD

Jag drack också, för mig, säsongens första kopp glögg :) jag tycker jättemycket om glögg, så himla gott!!

                                 


På fredagen efter skolan åkte jag till Farsta, och gick runt lite i affärer, sen mötte jag upp mamma, och vi gick tsm till Panduro, som är en affär med pyssel-grejer :P hittade massa fint! Efter det åkte vi till Söder, och åt middag där, och sen kära läsare, såg vi på New moon! Äntligen! X) Oh, va den va bra! Hihi :) Men den va faktiskt jättebra!
Efter det åkte vi hem och kollade på slutet av idol. Tyckte faktiskt att det var på tiden att Mariette åkte ur!



Och igår då, lördag. Jag var ute med "hunden" på morgnen, som vanligt, sen började vi ta fram julpynt och sådant. Sen gick jag och lämnade en Herman-del till Julia. Och när jag kom hem bakade jag ut våran egen. Vid 4 hade jag och mamma packat ihop alla våra pyssel-saker, och bakverk och gav oss iväg, hem till några kompisar för att göra julkort tillsammans :) Värsta tomte-verkstan, som vanligt. Vi började typ vid 5-6, och kom därifrån 1, tror jag :) men kul var det.

 


 
Ett smakprov på vad som kan dimpa ner i brevlådan :P


Lilla Enzo var helt utslagen mot kvällen, såg ut som en liten matta :P

 
Sofia och viktoria var också en del av de hårt slitande julkortstillverkarna :)



Sådär, nu är det söndag. Är det bara jag som tycker att söndagar är bra. Visst, det är lite tråktigt att man har en hel ny vecka skolvecka framför sig, men ändå. Söndagar är avslappnade, och lugna :) hur som helst, ska försöka fortsätta skriva på min samhällsuppgift, som handlar om konflikter.

    

Avslutar med en bild på hur mitt fönster ser ut nu, btw det är typ det ända jul-iga i mitt rum :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0