Tråk!!

Nu sitter jag i skolan i min ensamhet. De flesta elever har gått hem för helgen, bara ett par stycknasom är kvar och jobbar in i det sista. Jag ser ut genom fönstrena och märker att det börjar bli mörkt. Jag måste komma ihåg att ta en reflex nästa gång.
Nu är det snart utvecklingssamtal för min del, jag kanske får en tidigare tid än vad jag skulle från början, på grunda av att en elev inte verkar vara i skolan. Tänk om jag skulle hinna hem innan det blev bäckmörkt!
Min essä är på god väg att bli färdigskriven, har skrivit lite under dagen, och ska fortsätta sen när jag kommer hem. Jag har fram tills 23.59 på mig, sen måste essän vara inskickad.
Jag blev tvungen att spara detta inlägg, eftersom Julia blev klar med sitt utvecklingssamtal, och jag skulle gå in och ha mitt. Det var bra att jag han göra det nu, annars skulle jag fått vänta tills 16.00.


Ja, så insatt är jag i mitt essä-skrivande. Det var kanske inte världens bästa, haha det finns typ inte någon sämre, men nu ska vi inte va sånna :P, dethär var i alla fall ett förök till ett essä-inlägg.
Nu ska jag dra hem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0