Hundpromenad

Som jag kanske inte har nämnt men jag vill jättejättejättemycket ha en hund!! Men enligt mina föräldrar (hej mamma!) så skulle det inte funka med en hund hemma hos oss. Så nu försöker jag motbevisa dem :) Så jag ska gå promenader ett par gånger om dagen, försöker få med brorsan också, men han är inte så motiverad. Så i morse ställde jag kl 5.45(!) d.v.s. en halvtimma innan jag i vanliga fall går upp. Och så släpade jag mej upp och drog ut i mörkret, och snöstormen. Det var i alla fall kallt, blåsigt och snöblandat regn :( Men om det ökar minska chans att jag får en hund så är det definitivt värt det X)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vad ska man säga- kämpa på =)

Mamsen

2009-11-05 @ 15:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0