Är det fredagen efter fredagen 13:e som betyder otur?

Ahh! Va jag är sur!! Som jag har nämnt förut så har min gitarr gått sönder, och för ett tag sedan så åkte min pappa med den till ett ställe som skulle laga den. Men då visade det sig att det stället har slagit ner. Så jag letade upp ett annat ställe som jag skulle åka till idag. Det betydde att jag då utöver min väska och påse med idrottskläder skulle släpa med mig gitarren. Efter skolan då tog jag tunnelbanan till hötorget, när jag senkom fram till affären och visar gitarren och så vidare så säger han att han inte kan ta emot det!!! Va e det för nåt lixom?! han sa något om att det är för nära jul...Blir ju GALEN! Och sen säger han att jag kan behöva åka till BROMMA!! Så då fick jag trängas fram i stan, eftersom jag skulle hitta en present till Teele, med gitarr och allt! Buhu, stackars mig...

Så, nu har jag skrivit av mig det, då kanske jag kan lägga det bakom mig och försöka att inte låta det förstöra min helg :)

Kommentarer
Postat av: Teele

Vad gulligt :)

2009-11-20 @ 23:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0