Yes!

AHH! Nu är den min! T-shirten Tokio Hotel designade åt H&M's kampanj Fashion agains AIDS. Vi trodde det skulle vara fullt med folk som stod utanför och köade, men icke! Helt folktomt vare i affären när jag, Miccan och Amanda kom dit, och lite personal också. Jag och Miccan fick i alla fall våra tröjor, och jag köpte även ett annat linne, också från Fashion agains AIDS. Men det var en tröja, som Katy Parry designade, som inte fanns där som jag ville ha. Som tur är har man ju en sån gullig mamma som kunde beställe den från internet :)


                                    
                                    TH's Blev lite suddigt, men längst ner står det i alla fall Rock Hard Fuck Safe

                                     
                                      Och den andra, av N.E.R.D, har inte riktigt koll på vilka de är.

Som ni kanske (förhppningsvis) ser har jag gjort om lite på bloggen, ny färg, och så fick jag äntligen bort dom där kanterna runt bilderna ;-) Vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0