Söndag 31 maj

Just nu sitter jag inne och ska skriva på tratten (uppsattsen) men helst vill jag bara sitta ute och sola...Det är så varmt och fint väder, då borde man inte behöva plugga! Och sen är jag jag typ sjuk, har vart vaken typ hela natten för jag inte har kunnat andas, och et är lika dant nu, stackars mig! :P
Jaja, idag är det i alla fall Mors dag, så grattis till alla mammor, ni har överlevt ett år till! Ikväll ska jag äta middag hos farmor med släckten. Men innan måste jag skriva klart uppsattsen...
Nåväl ha en bra dag!

Linnet från Fashion against AIDS

Kommentarer
Postat av: micmic

Skitsnyggt linne :D

haha, jag kan inte men jag vill berätta xP

2009-05-31 @ 20:55:13
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0