Söndag 3 maj

Idag har det varit världens slappdag, och såå skönt det har varit. Jag känner mig så laddad man kan vara inför en skolvecka. Den här helgen har verkligen varit...bra!! Det var en sen kväll på torsdagen, och hade jätteroligt med mina nära och kära.
På fredagen blev jag 17 år, och det är kanske inte så stort egentligen, men jag är i alla fall lite närmare 18, och det, det är STORT. Jag fick också fina presenter, bland annat Twilight-filmen, wohoo! Och på eftermiddagen/kvällen träffade jag några kompisar, och vi åt middag, åkte djurgårdsfärjan till djurgården (vart annars lixom :P). Där satt vi på en parkbänk utanför Cirkus och åt tårta :) ..och så var vi då på Humorgalan.
På lördagen hände inget speciellt, jag, mamma och pappa fixade och städade i båten, och när man tänker på sånt som har med båtar att göra kan man inte låta bli att länkte ännu mer till sommaren :)
Och idag kom några släcktingar och firade mig, vi åt lunch och fikade. Och sen har jag bara slappat :)




Sött kort från Millis

Fina örhängen från kussarna

Jag och min kusin (som fyller år på tisdag) har fått/ska få biljetter utav våran farmor för att se på Svansjön med henne. Det ska bli spännande, jag har aldrig varit på balett förut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0