Onsdag 27 maj

Oops...Har inte blivit nå inlägg på ett tag nu, förlåt! Det som har tagit upp min tid är plugg. Hade ett prov idag, en teater (:P), fast den var inte så seriös, som tur var :) Provet var i alla fall i naturkunskap, och det gick nog ganska bra, tror jag, jag trodde nämligen att det skulle vara jättesvårt. Sen skrev jag ju att jag skulle lämna in en uppsats idag, men den blev framflyttad tills på söndag, känns bra faktiskt, skulle antagligen inte hinna annars.
Idag blev dock en pluggfri dag, då tittade jag på Twilight, för typ femtielfte gången :) Och för ett tag sen hittade jag några bilder från inspelningen av New Moon. Snacka om att jag blev glad då!!! Här finns några. Hot!!!
Åhh! Vad jag längtar till New Moon!
                                       

Kommentarer
Postat av: micmic

haha, håller med ;P

2009-05-28 @ 17:10:46
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0